Thursday, May 4, 2017

BENGKEL TULIS PROPOSAL LAH PULAK.... JOM! JOM! 13-14 MEI INI (SABTU - AHAD)


Ya, tarikh bengkel sudah dianjak ke minggu hadapan berikutan pada 6 hingga 7 Mei (hujung minggu ini) masih berlangsung Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC. Sila abaikan tarikh di poster, ya.

Proposal merupakan 'tool of the trade' bagi penulis skrip. Malahan, satu-satunya rahsia untuk mendapatkan 'job skrip' yang banyak ialah dengan menulis proposal banyak-banyak. Namun, menulis proposal bukan lah semudah menulis karangan SPM. Jadi, kepada sesiapa yang berminat untuk bergelumang dalam dunia penulisan skrip filem dan televisyen,  jangan malu-malu, jangan segan-segan untuk mendaftar melalui nombor yang tertera di poster. 

Bengkel ini sangat bermanafaat kepada mereka yang baharu hendak bertapak di arena penulisan skrip atau yang sudah lama bertapak tetapi susah mendapat job (proposal tidak diluluskan).  Mereka yang sudah lama bertapak termasuk golongan penerbit drama dan penerbit novel juga dialu-alukan datang untuk sesi perkongsian pengalaman ini. Sebarkan juga maklumat ini kepada kawan-kawan, ya.

Hubungi saya melalui Whatsapp (012 314 2227),  Facebook/Fan Page  (Maizura Mohd Ederis),  Twitter ( @Maizura_Ederis) atau Instagram ( maizura_ederis ).

Jumpa di sana!



No comments: