Wednesday, May 1, 2013

Anugerah "BOH Cameronian"...di Pavillion KL

Buat pertama kali, acara  BOH Cameronian Art Awards akan diadakan di tempat  terbuka kepada awam iaitu di pusat membeli belah terkenal, Pavillion Kuala Lumpur. Acara ini akan bermula jam 7 malam ni di kawasan Centre Court.

Malam yang juga dikenali sebagai "Cammies" ini bertujuan  memberi pengiktirafan kepada penggiat seni persembahan dalam arena muzik, tarian, teater muzikal dan teater. Setiap tahun ia dihadiri kira-kira 800 penggiat seni termasuk nama-nama besar dalam  media, filem, televisyen dan fesyen tempatan.

Acara malam ini juga merupakan kemuncak kepada Festival KakiSENI yang sudah berlangsung sejak 22 April lalu di tempat yang sama. Festival ini membawakan muzik, persembahan teater, bengkel, forum dan pelbagai aktiviti seni kepada orang awam.

Pengarah acara yang bertemakan 'pop art' ini tidak lain tidak bukan, aktres terkenal, Ida Nerina.

Sehubungan itu, penganjur menjemput peminat seni dan orang awam hadir  menyaksikan acara berprestij ini dari tiga aras balkoni yang disediakan tanpa memerlukan kad jemputan atau pendaftaran. Manakala kawasan Centre Court dikhaskan untuk calon dan tetamu jemputan.

Tahniah terlebih dahulu kepada para pemenang. Dan jumpa di sana malam ini!


No comments: