Thursday, January 8, 2009

TBM DIULANGTAYANG DI TV2

Jangan terlepas menyaksikan siaran ulangan TBM di TV2, mulai 5 Januari 2009 (Isnin) pada jam 11.3o pagi hingga 12.30 tengahari. Drama bersiri 30 episod ini akan bersiaran semula setiap Isnin hingga Khamis. Mungkin ia dapat mengubat kerinduan peminat yang sering bertanya kenapa TBM tiada di Youtube. Tentang Youtube, saya tidak berani berjanji kerana saya sendiri tidak ada salinannya buat masa ini. Kepada siapa yang kelapangan pada sebelah pagi, selamat 'melayan'nya untuk kali ke-dua. Dan kepada mereka yang pertama kali menonton, semoga terhibur hendaknya.

1 comment:

Unknown said...

Salam Puan Maizura...:-)

Apa khabar puan??...sudah lama rasanya saya tidak tinggalkan komen dekat blog TBM ni...:-)tetapi setiap kali blog ni diupdate,pasti saya akan menjengah ke sini...:-)

happy nya saya mendengar TBM diulang tayang...tapi sayangnya,saya berada di bumi UK sekarang ni kerana melanjutkan pelajaran di sini...:-(

Puan,TV2 ade ker buat siaran online,kalau nak menonton TBM yg diulang tayang tu?...sebabnya,waktu pagi di Malaysia,waktu malam di UK...dan saya harap sangat jika TBM dapat diserapkan di Youtube...pasti hangat sambutannya nanti...apapun saya faham keadaan puan...tentunya kita nak yg terbaik kan...:-)

Apapun,saya doakan yg terbaik utk puan,dan siaran TBM musim ke 2...semoga Allah swt permudahkan segala urusan puan...:-)

All the best Puan Maizura...:-)keep up a good work,k!!!...:-)

Salam dr bumi Preston,Lancashire UK:
-Faiza-